saraloefler

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Sara Loefler - 14 december 2012 19:58

Nu ha min samsung kommit haha hoppas den är bra men nu kan jag blogga men har har varit lite nere dom två senaste så blir nog så mycket blogginlägg men ändå, va jätte glad och skratta med Isak på lucia men helt plötsligt mådde jag dåligt, som ett stort hål i bröstet som stod och värkte jag kunde inte stå alls ramla bara ihop efter två minuter ugnefär kunde jag stå ut med smärtan men har varit ensam sen dess vissa har undrat vad som hänt men jag vill inte berätta och jag kommer nog inte kunde ta mig ut den här bubblan på ett tag det är jobbigt, jag vill ingenting, vill inte äta, vill inte sova, vill inte prata eller nått har inte skrattat på två dagar vilket är väldigt mycket för mig men jag har pluggat väldigt mycket har inget att plugga med mer vilket är bra antar jag men det är jobbigt att inte kunna kolla nån i ögonen att inte kunna le eller nått att inte kunna prata mycket vi hade muntligt förhör på engelskan och jag sa egentligen inte så jätte mycket men för mycket iallafall fick ont i käkarna sen och efter det det jag pratat mest va när jag gick med Lukas i korridoren för han ville följa mig till min nästa lektion men iallafall det blir nån blogginlägg då och då

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Sara och jag kommer blogga om smink, hår naglar och sånt läs min blogg och kommentera delar ut länkar tävlingar oxå så läs min blogg försöker göra video bloggar också läs min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards