saraloefler

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Sara Loefler - 4 december 2012 23:29

Ska sova nu så lyssnar på Twilight (ljudbik) ((standard haha))
Och äter ut min stooooora läkerol ask älskar det verkligen sen är det bra för då blir jag friskare snabbare typ haha

Av Sara Loefler - 4 december 2012 20:53

Här är kläderna från H&M jag köpte idag
Jätte söt tröja med tryck på och två jeans nu när mina byxor gick ett hål vid knät idag och i vanliga fall brukar jag låta det va där men nu så ligger don på "varma hyllan" där jag har kläder jag kan ha när det är varmt så kan jag ha på mig dom men nu när det år så himla kallt ute men men köpte två andra jeans

Av Sara Loefler - 4 december 2012 17:51

Va lite ute och shoppa med en söt kompis visar sen va jag köpte sen köpte vi hem sushi och ni sitter vi framför TV:en och ska kolla på nått och äta maten tig hem Skoldatorn idag så om jag kan fixa med internet så kommer ha kunna fixa med headern designen och bättre inlägg men tills dess blir det sånna här tråkiga mobilinlägg men men det får duga

Av Sara Loefler - 4 december 2012 08:01

Sitter i mitt rum. Nu ska dra om nån minut tull bussen, Gud vad trött jag ät på min hals kan inte prata normalt eller svälja och nu kan jag inte va med på gympan när läraren ska börja skriva slut betygen...så det är inte så bra men men efter som ja inte orkar nånting så fick det bli en mys outfit helt enkelt haha ful som fan men me

T-shirten ~ från London
Tjocktröjan ~min killkompis tröja
Jeansen ~ Cubus
Aa och hunters ~ från Jackie
Sen kommer jag ha min jacka från hollister eller min gamla som är kallare men inte lika "fjompig"

Av Sara Loefler - 4 december 2012 08:00

Sitter i mitt rum. Nu ska dra om nån minut tull bussen, Gud vad trött jag ät på min hals kan inte prata normalt eller svälja och nu kan jag inte va med på gympan när läraren ska börja skriva slut betygen...så det är inte så bra men men efter som ja inte orkar nånting så fick det bli en mys outfit helt enkelt haha ful som fan men me

T-shirten ~ från London
Tjocktröjan ~min killkompis tröja
Jeansen ~ Cubus
Aa och hunters ~ från Jackie
Sen kommer jag ha min jacka från hollister eller min gamla som är kallare men inte lika "fjompig"

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Sara och jag kommer blogga om smink, hår naglar och sånt läs min blogg och kommentera delar ut länkar tävlingar oxå så läs min blogg försöker göra video bloggar också läs min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards