saraloefler

Alla inlägg under november 2012

Av Sara Loefler - 30 november 2012 13:50

Fick fem saker (som vanligtk) i boxen
Det va en body butter med choklad lukt från the body shop har länge kollat på den och skulle faktiskt köpa den så är skit glad att jag inte gjorde det

En dagkräm från vichy har använt andra produkter från det märket som va skit bra och använt den här två gånger och den är skit bra

En mirakel olja från kérastase den är så sjukt bra man från lent glansigt underbarfärg kan använda det som värmeskydd och man behöver bara EN klick i handen för hela håret

En "lip duo" med ett läppstift och ett läppglans jag kunde inte va mer glad för dom två färgerna på dom va exakt dom som jag ÄLSKAR har haft det på mig flera gånger och det är så många som sagt att jag har jätte fin läppfärg

En blush från glossybox den är så fin skrev ju om den i mitt förra inlägg Gud vad ja älskar den

Av Sara Loefler - 30 november 2012 13:43

Aa men jag år så duktig att jag inte kan räkna så jag satte klockan på när jag skulle börja fixa mig förtidigt så nu har det gått tre timmar jag har haft att fixa mig på ICH blev nyss klar men då är det såklart en till timma kvar men men har tidigt att vila lite ta det lugnt ganska bra eftersom jag mår så illa av att va uppe så mycket och måste orka med att va ute med Johanna men sen åker jag hem och sover nog jag orkar verkligen inte men det är iaf bra att va ute lite använde glossyboxs blush för det stog att man skulle få " vinterrosiga" kinder av det ni vet när man får såna underbara kinder den va faktiskt skit bra längtar redan till nästa box mitt video inlägg om glossybox funka inte att lägga upp så gör ett inlägg efter det här där jag skriver om det istället

Av Sara Loefler - 30 november 2012 12:10

om nån timma drar jag och träffar Johanna för fika, stannade hemma ifrån skolan idag för jag hade prblem med halsen det gör fortfaande skit ont men jag och Johanna hade bestämt sen i början av veckan om jag mår bättre sen så kommer vendela och isak hit imorrn men nu ska jag bara lägga upp nya headern och sen fixa mig och sist dra PUSS!  

Av Sara Loefler - 29 november 2012 17:48

Jag vet inte när jag ska sluta bli så förvånad över saker jag trodde att allt ändrat sig att jag kunde gå tillbaka till ett lyckligt liv men det funkar inte känns det som jag vet inte vad det är dieten, skolan, vännerna att jag blir äldre och lär mig nya saker i livet, ja har alltid vetat att jag vet så lite om livet att jag inte är som andra bloggerskor eller bloggare och säger "jag vet allt om livet blablabla" utan att jag vet mycket mindre men jag har alltid kollat på det som en fördel eftersom jag kan va väldigt spontan så då är det alltid kul att göra nya saker men nu börjar jag inse att får mig bara att må dåligt vet inte hur det kommer gå med mig men jag har iallafall en fantastisk familj som märker när nått är fel och hjälper mig dom är faktiskt det bästa dom hänt mig vi har ett speciellt band mellan oss men skulle inte vilja ändra på det alls

Av Sara Loefler - 29 november 2012 10:52

Sen drar jag och en del av familjen till USA! Så sjukt taggad skulle åkt i somras men det ställdes in så vi åker nu i vinter istället jag tror det kommer bli så sjukt kul! Jul och nyafton med släkten Disney land vet stt jag kanske inte borde tycka det år så kul men Disney är min barndom så Disney är nog det bästa som finns haha sen shopping på Victoria secret, hollister A&F Juicy couture forever 21 och mycket mer äta Goa middagar fika på Starbucks asså så taggad haha men efter USA åker jag hem myser lite av vintern med familjen som inte åkte till USA och vänner få va ute i snön och sen gå in och dricka varmchoklad äta en macka och chokladdoppade jordgubbar kolla på en film och värma fötterna haha så skönt det går bra med den här "dieten" pratade med pappa och han hjälper mig med vad jag kan äta det är en ganska "stor" diet väldig jobbig men jag har klarat det bra hittills igår på "festen" så va det massa sötsaker tig INGET haha men men det ska nog inte bli för långt inlägg så uppdaterar mer snart

Av Sara Loefler - 28 november 2012 19:22

Lukas är här och vi hade inget att göra så jag tog fram massa smink och nu är han så söt så söt eller hur?

Av Sara Loefler - 28 november 2012 17:13

Ska plugga nu till NO har prov imorgon och jag vill verkligen lyckas bra så....ja haha aa men uppdaterar senare puss!

Av Sara Loefler - 28 november 2012 12:25

Just nu har vi musik men alla bråkar bara haha vi ska öva inför lucia där jag Gabbi Saga och Emilia ska sjunga solo på "Al I want for cristmas is you"
Jag har typ haft stirrtävling med Isak ett tag ska snart planera veckan i dag fyller pappa år så då ska vi få gäster men först ska jag och mamma köpa hunters för mina skor gick sönder igår så jag använder conversen just nu hahah men men

Presentation


Hej jag heter Sara och jag kommer blogga om smink, hår naglar och sånt läs min blogg och kommentera delar ut länkar tävlingar oxå så läs min blogg försöker göra video bloggar också läs min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards