saraloefler

Direktlänk till inlägg 10 december 2012

Hat kommentarer om iPhonen

Av Sara Loefler - 10 december 2012 01:43

Har redan fått flera hat kommentarer om vad jag skrev i mitt förra inlägg och asså ni vet inte hur dålig den är jag tänker inte ens ta med den till skolan imorrn tänker packa ner den och låta den va tills jag får bli av med fanskapet, den är verkligen inte bra den är segare än min iPhone 4s som är väldigt skadat, den har många sprickor tappat den mycket haft den väldigt länge fått vatten på den ett antal gånger men ändå så är den bättre på riktigt, mellanslagstangent på den här mobilen suger typ hälften av allt jag skriver så funkar inte mellanslaget så jag får gå tillbaka och byta hela namnet för det blir till nått annat, den är oskön som jag sa förut man får ont av att hålla i den för länge och det är fan inte bra kameran suger, högtalarna suger den är ful och så jävla seg seriöst min gamla mobilfick måla färg i sig....och den va snabbare den här funkar knappt att använda internet eller instagram den här är så himla hemsk, jag kommer inte få en annan men jag vägrar ha den här har hellre än Nokia som suger som typ är från 50-talet än den här jag bryr mig inte bara jag slipper den här skiten!
Vet inte när jag kan uppdatera nästa gång nu när jag inte har en fungerande data och en dum mobil men ja ska försöka kunna skriva nått


Så här ser min skadade 4s ut måla färg på baksidan (fråga inte varför) målarfärg i kontakt saken, sprickor som fan där bak sprickor som fan dör fram och över ett år gammal ändå bättre än den nya modellen av en helt ny mobil som är en dag gammal

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Loefler - 14 december 2012 19:58

Nu ha min samsung kommit haha hoppas den är bra men nu kan jag blogga men har har varit lite nere dom två senaste så blir nog så mycket blogginlägg men ändå, va jätte glad och skratta med Isak på lucia men helt plötsligt mådde jag dåligt, som ett sto...

Av Sara Loefler - 10 december 2012 02:26

Börjar känns mig trött på sånna bloggare som håller på med sitt tjat om vikt och sånt "alla är fina på sina egna sätt man behöver inte vara smal för att få en kille han borde gilla dig för den du är inte för hur du ser ut" asså give it up already du ...

Av Sara Loefler - 9 december 2012 21:52

Bloggade inte mycket igår för jag fick en ny mobil en iPhone 5 vit vet att det här låter skit bortskämt men ändå så villejag inte ha den om jag nu hade behövt byta så skulle jag iaf viljat ha en svart men då skulle jag behövt vänta skit länge men jag...

Av Sara Loefler - 8 december 2012 14:12

Nu har jag varit i stan ned Judith och köpt saker till ikväll när vi ska på festen brukar alltid ha nått att ha på mig men hade ingen lust med byxor så nu har jag köpt en blå kortklänning lägger upp vild senare om mindre än en timme så är det chanuka...

Av Sara Loefler - 8 december 2012 14:12

Nu har jag varit i stan ned Judith och köpt saker till ikväll när vi ska på festen brukar alltid ha nått att ha på mig men hade ingen lust med byxor så nu har jag köpt en blå kortklänning lägger upp vild senare om mindre än en timme så är det chanuka...

Presentation


Hej jag heter Sara och jag kommer blogga om smink, hår naglar och sånt läs min blogg och kommentera delar ut länkar tävlingar oxå så läs min blogg försöker göra video bloggar också läs min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards