saraloefler

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Sara Loefler - 2 december 2012 19:38

Den nya locktången man bara drar igenom håret med en slinga så FPR man fina "naturliga" lockar det verkar skit bra så ska nog köpa den senare då lägger jag upp vad jag tycker om den

Av Sara Loefler - 2 december 2012 16:32

Fick en fråga om min hund och så jag tänkte berätta lite om henne

Jag har haft trixie i 8 år och hon är min bästa vän älskar henne mer än allt faktiskt det här med hunden är en människas bästa vän stämmer verkligen på mig trixie är en djärv Jack Russell hon dog nästan när hon va liten hon höll på att förblöda men överlevde och det är det bästa miraklet som finns hon har världens underbaraste brunaste ögon och hennes öron står upp istället för hänga ner som andras meb jag tycker det gör henne bara finare hon är som en liten Chihuahua vilket jag tycker är kul hon är oxå min räddning med kött för jag hatar kött men trixie älskar kött men jag måste äta kött ändå så jag brukar kasta ner köttet på marken så äter hon upp det haha men hon är jätte söt iaf

Av Sara Loefler - 2 december 2012 01:20

Många av er har säkert hört talas om OPIs guldnagelack med 18k guld i sig och de flesta tycker nog det är korkad och onödigt att ha det men jag skulle faktiskt tycka det va kul att gå runt med det inte hela tiden såklart nästan aldrig men på nån speciel tillfälle typ fest eller middag men jag skulle ju aldrig köpa ett sånt själv nästan 500kr för ett nagelack nej tack haha men om jag skulle få ett i julklapp eller sp skulle jag ju verkligen bli skit glad det är ju ändå ganska coolt även om det mest skulle ligga i rummet vad tycker ni skulle nu vilja ha det fina gulliga nagelacket!?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Sara och jag kommer blogga om smink, hår naglar och sånt läs min blogg och kommentera delar ut länkar tävlingar oxå så läs min blogg försöker göra video bloggar också läs min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards