saraloefler

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Sara Loefler - 9 december 2012 21:52

Bloggade inte mycket igår för jag fick en ny mobil en iPhone 5 vit vet att det här låter skit bortskämt men ändå så villejag inte ha den om jag nu hade behövt byta så skulle jag iaf viljat ha en svart men då skulle jag behövt vänta skit länge men jag vill egentligen ha en samsung galexi s 3 som Isak fast en röd den är skit bra man får inga inga jävla sprickor efter att tappa den en gång och kameran är skit bra kameran på iPhone 5 är så dålig som det går det är skit mörkt så man ser typ inget och förnär så oskön mycket plattare och klumpigare iPhone 4 va inte så lång och tjockare så det va skönare men den här får man typ ont av vet att det kanske är bortskämt och att jag kommer få fler hatkommentarer som jag får ibland men skriv på ni jag bryr mig faktiskt inte, men faktiskt en mobil är nått man ska ha hela tiden så då borde man få välja jag trodde jag kunde vänja mig men jag vill bara kasta den i marken och få den förstörd den är så klumpig och ful och min mobil är lixom mitt liv typ asså jag smsar hela tiden pratar med kompisar bloggarkollar instagram kollar filmer allt på mobilen om jag då har en dålig som den här blir man fan sur ju sen säger mamma "nästa gång får du välja" vadå nästa gång om ett år ja bara för mina brorsor vill ha iPhone 5 betyder det inte att jag vill det och jag har sagt att jag vill ha en svart iPhone 4 då borde dom ju fatta att det gäller samma sak för iPhone 5 vet jag låter bortskämt men jag blir ledsen av sånt här ja jag kanske är lite överkänslig men det känns som dom inte känner mig eller lyssnar så mycket som jag pratar om det här jag är inte mina brorsor och jag tar sånt väldigt hårt när folk håller på så för jag har alltid varit mer med killar än tjejer och då har jag alltid fått höra elaka kommentarer om det att jag är en pojkflicka att jag är lesbisk att jag egentligen är en kille och sånt så när mina föräldrar tror nånting bara för mina två brorsor vill det så känns det som dom oxå tycker jag är en kille och alla hemska minnen kommer upp igen seriöst det är så elaka saker jag fått höra och varje gång jag kollar på min nya mobil nu kommer dom minnerna upp och jag får mina anfall där jag slår det första jag ser asså typ en vägg

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Sara och jag kommer blogga om smink, hår naglar och sånt läs min blogg och kommentera delar ut länkar tävlingar oxå så läs min blogg försöker göra video bloggar också läs min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards