saraloefler

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Sara Loefler - 1 december 2012 19:11

Mår för dåligt för träffa Vendela oc Isak synd men men nu ska jag ut och knalla i snön till videobutiken och hyra film
Här är iaf dagens outfit
En stickad tröja ~ från H&M
Ett linne ~från bikbok
Blå jeans ~ från gina
Hunters ~ från Jackie

Av Sara Loefler - 1 december 2012 15:57

Får du oxå så där torrt och frissigt hår på vintern? Jag brukar få det men nu har jag flera tips om hur jag blir av med det

?tvätta håret när dy behöver det inte bara låta det gå en xtra dag för du inte har nått att göra det gör att ditt hår är starkare och fylligare utan att göra massa olika saker

?använd kallt vatten hur obehagligt som helst och det gör mest ont när man har sådär svin kallt vatten att det bränns men det gör det hår lenare och glansigare

?inpackningar det är faktiskt underskattat tycker jag, hårinpackningar är så bra håret blir lenare och glansigare av det här oxå

? hårtork med kall luft det tar längre tid men det blir finare glansigare och lenare det mesta man gör med håret som gör det glansigare blir då oxå lenare och tvärtom så det är oxå en bra sak

? OLJA använd håroljor det är så sjukt bra jag har två stycken oljor kan inte välja vilken jag gillar mest båda är för underbara dom jag har heter Moroccanoil och kérastase och man behöver bara en klick för hela håret vilket räcker länge då

Av Sara Loefler - 1 december 2012 15:41

Av Sara Loefler - 1 december 2012 13:08

Sitter i badet och tänker på hur jag ska fixa mitt hår nu innan jag åker till USA eftersom jag sk fixa det där så vill jag ha nått nytt i håret innan jag åker och min utväxt börjar synas nu inte så kul jag hatar min naturliga hårfärg den känns så tråkigt men vet inte hur jag ska fixa mitt hår nu antingen så färgar jag det mycket ljusare så jag blir mörkblond eller så färgat jag det väldigt mörkt eller så gör jag så som nellie Berntsson har det nu fast ljusare iaf så vill jag att man ska kunna se förändringen i håret för senaste gångerna så har inte alla sätt ändringarna bara några få vilket är synd tycker jag men men snälla kommentera vad ni tycker jag ska färga håret som
Kanske som Amanda?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Sara och jag kommer blogga om smink, hår naglar och sånt läs min blogg och kommentera delar ut länkar tävlingar oxå så läs min blogg försöker göra video bloggar också läs min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards