saraloefler

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Sara Loefler - 7 december 2012 20:37

Fick E i NO i slutbetyg är stolt över det has låter konstigt men i morse hade jag F men nu har jag E egentligen har jag ett svagt E hahahah men ändå sålänge jag inte får F är jag nöjd

Av Sara Loefler - 7 december 2012 15:39

Vi har världens bästa vikarie seriöst Monica hon är bäst jag ville inte göra provet jag typ vägrade men hon va skit snäll och ba "okej vi gör det efter nyår istället låter det bra?" Bäst ju men men nu sitter ja och väntar på Lukas han gör oxå om prov sen ska han dra till Linköping hela helgen och hälsa på sin brorsa kul kul så får se honom på måndag sen men idag har det varit en tråkig dag men om jag får göra provet tidigare hoppas jag att den blir bättre sen är det bara presenterna sen kan jag åka hem och vila sen imorrn är det chanukah sen ska jag dra på fest Woop Woop ne men sen på lördag ska jag vila och fira mer chanukah göra iordning för veckan och sen så är det back to hell

Av Sara Loefler - 7 december 2012 09:35

På bussen nu så jävla trött vill inte till skolhelvetet kanske blir det en olycka som inte är farlig men gör att ja slipper skolan fattar inte varför jag ska göra dom där två proven efter skolan kille ändå få F för läraren säger hela tiden att jag jag försöker ca korkad iaf försökte att jag inte har nått självförtroende och massor och massor av saker hon suger en lärare ska inte säga sånt sen kan hon inte ens saker jag frågade henne en sak om hennes egna ämne och hon kunde inte ens själv utan ljög bara korkat men Gud pallar verkligen inte gå till skolan ser ut som ett mongo och vill inte att nån ska prata med mig i klassen är så trött på dom

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Sara och jag kommer blogga om smink, hår naglar och sånt läs min blogg och kommentera delar ut länkar tävlingar oxå så läs min blogg försöker göra video bloggar också läs min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards